Časté dotazy
Tisk Email
pict8
Lokalizace telefonu

Jak nastavit u operátora LPIN pro vyhledávání?
- Přihlaste se do Můj T-Mobile.
- Najděte sekci Nastavení služeb a poté službu Kde je...
- Zvolte si 8místný LPIN a zaškrtněte políčko “Povolit lokalizaci”.

Zadal jsem špatný LPIN při registraci - jak jej opravit?
Zašlete SMS* tvaru MSS 06 02 NovyLPIN (MSSmezera06mezera02mezera12345678)
na číslo 900 11 50.
NovyLPIN - 8 místný číselný kód přidělený operátorem.

Jak dlouho je možné lokalizovat mobilní telefon?
Služba je vždy objednána pro aktuální kalendářní měsíc. Tj. do konce aktuálního měsíce.

Jak často je mobilní telefon lokalizován?
Aktuální pozice mobilního telefonu je zjišťována v 5-ti minutových intervalech.

Nemohu odeslat registrační SMS?
Pro odesílání registračních SMS musíte mít povolenu službu Premium SMS u Vašeho operátora.

Jak zjistit zapomenuté heslo pro přihlášení?
Pro zapomenuté přihlašovací údaje zašlete SMS* ve tvaru: MSS 06 (MSSmezera06) na číslo 9001150.

Jak zrušit službu lokalizace?
Pro zrušení služby zašlete SMS ve tvaru MSLOK STOP na číslo 90011.

Jak objednate službu lokalizace mobilního zařízení pomocí GSM? 
MSLOK TELCISLO LPIN 
MSLOK(mezera)TELCISLO(mezera)LPIN na číslo 90011.
Obratem Vám bude zaslána výzva k potvrzení objednávky.
TELCISLO je telefonní číslo ve tvaru 603xxxyyy které chcete lokalizovat.
LPIN je Lokalizační PIN – způsob jak jej získat naleznete zde. - Upozornění - LPIN je 8 místné číslo.
Nesprávně zadané (telefonní číslo a LPIN) údaje mohou způsobit nesprávně fungující službu.
Odesláním a potvrzením objednané služby souhlasíte s obchodními podmínkami.

 

Zařízení MS Lokátor a hodinky

Jak se nastavuje čas?
Doporučujeme nastavit synchronizaci času s GPS satelity pomocí volby GPS Time Adjust (viz manuál).

Jak nastavit předvolbu dvou telefonních čísel?
Zašlete SMS ve znění:
#711#číslo prvního telefonního čísla#číslo druhého telefonního čísla#0#Vaše heslo##

např.: #711#123456789#0#0#0000## - pro nastavení jednoho čísla
např.:#711#123456789#234567890#0#0000## - pro nastavení dvou čísel
např.:#711#123456789#234567890#345678901#0000## - pro nastavení tří čísel u přívěšku
Tvar této SMS odešlete na SIM kartu s telefonním číslem, která je vložena v hodinkách nebo přívěšku.

Jak zrušit službu lokalizace?
Pro zrušení služby zašlete SMS ve tvaru MSLOK STOP na číslo 90011.

Jak dlouho se nabíjí baterie?
Po zakoupení je potřeba baterii nabíjet 12 h pouze 2x, poté lze dobíjet kdykoli podle potřeby.

Nezobrazuje se poloha MS Lokátoru?
Pokud se na internetu nezobrazuje poloha, zkontrolujte, zdali se MS Lokátor nachází v dosahu signálu.

Jak zaslat výstražnou SMS?
Pro zaslání výstražné SMS a následného skrytého volání na nastavená čísla postačí delší stisknutí tlačítka SOS do doby, než se na displeji nezobrazí SOS.

Delší dobu jste MS Lokátor nepoužívali?
Po dlouhodobém vypnutí MS Lokátoru je potřeba provést základní nastavení, kontaktujte prosím zákaznickou podporu: 
- e-mailem Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
- formulářem po přihlášení k zjištění polohy

* Cena odeslané zprávy je 79 Kč vč. DPH.Upozornění:špatné nastavení služeb je zpoplatněno 79Kč/sms. Technicky zajišťuje Mobil Systems, a.s. Jedná se o jednorázovou službu. 
Infolinka: 597 431 501. E-mailová podpora: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . www.platmobilem.cz